درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

به

بومرنگ

اجازه دهید تا زیبایی را به شما هدیه دهیم.

گروه معماری بومرنگ

گروه معماری بومرنگ با مسئولیت محدود و شماره ثبت 479286 از اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در سال 1380 در زمینه دکوراسیون داخلی شروع به فعالیت و ارائه خدمت به هموطنان گرامی نموده است.
این شرکت تلاش می نماید با استفاده از نیروی مجرب و متخصص سعی در بهینه سازی و استفاده حداکثری از امکانات نموده تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه بتواند ایده های مشتریان خود را به واقعیت تبدیل نماید.

گروه معماری بومرنگ جزء معدود شرکت های موجود در بازار ایران بوده که خود تولید کننده و یا واردکننده اکثر قریب به اتفاق متریال مورد استفاده در پروژه ها خود بوده و در این راستا با افتتاح دو شعبه فروشگاهی این امکان را به مشتریان خود داده است تا با فراغ بال و به دور از هرگونه هیاهو خرید؛ اقدام به انتخاب متریال مورد استفاده خود نمایند.

شرکت بومرنگ تولید کننده و واردکننده متریال متفاوتی من جمله:کاغذ دیواری، پوستر دیواری، لمینیت، دیوارپوش، کفپوش، کابینت، کمد دیواری، پارتیشن، درب ضد سرقت، درب چوبی، درب اچ دی اف، پرده زبرا، آجرنما و.. بوده و در این راستا با مهیا کردن پکیجی کامل از بهترین متریال موجود در ابزار ایران سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان خود نموده است.

چاپ پوسترهای سه بعدی

طراحی و اجرای دکور سقف

طراحی و ساخت کابینت

دکور تجاری

پارکت

قرنیز

0
از 1380 با شما همراه بوده ایم
0
بسته ی متفاوت محصولی
0
تیم متخصص و مجرب فنی
0
بیش از 500 پروژه در هر سال

بومرنگ دکور در اینستاگرام

قرنیز مدرن

قرنیز مدرن

به طور کلی یکی از کاربردی ترین ابزار هایی که...