درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

انواع پوستر سه بعدی دربرگیرنده طیفی عظیمی از پوسترها بوده که با ایجاد خطای دید سبب عمق بخشیدن به تصاویر گردیده به گونه ای که ما با چشم غیر مسلح احساس غنا و عمق تری دی در تصاویر می کنیم و بدون شک همین عمق و خطای دید زیبایی دوچندانی به این تصاویر می بخشد.

درگذشته پوسترها کاملا معمولی و به اصطلاح تک بعدی بود اما با رونق گرفتن کاغذ دیواری و استقبال از این متریال تولیدکنندگان تلاش نمودند با چاپ تصاویر سه بعدی بر روی کاغذ دیواری؛تولید این محصول را وارد مرحله جدیدی بنمایند که با استقبال کم نظیری از جانب خریداران ایرانی مواجه گردید بصورتیکه به جرات می توان گفت این محصول بیش از هر نقطه ای در جهان در ایران مورد استقبال و خرید قرار گرفت و همه روزه شاهد ورود سیل عظیمی از خریداران این محصول به بازار می باشیم.

پوسترهای سه بعدی در دنیای کنونی توانسته است که هر تصویری اعم از چهره ،طبیعت،کودک و …را برای خریداران این محصول جذاب و دیدنی نموده و با چاپ این تصاویر بر روی کاغذ دیواری موجب پاسخگویی به سلیقه طرفداران این متریال گردند.

پیشنهاد محصول

قرنیز لاکچری

پوسترهای سه بعدی پرتره

یکی از جداب ترین انواع پوستر در میان خریداران این محصول پوستر سه بعدی پرتره بوده که ابتداعا از چاپ تصاویر افراد معروف برگرفته شده و شرکت ها سعی می کردند با استفاده از خوشنامی افراد معروف سبب جلب خریداران این محصول برا استفاده در منازل و یا محیط کار آنها گردند اما به مرور تولید کنندگان گام را از این فراتر گذاشته و با چاپ تصاویر پرتره از افراد خاص و جدیدا حتی با چاپ تصاویر سه بعدی از چهره خریداران رونق دو چندانی به بازار پوسترهای تری دی پورتره بخشیده اند.

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که بخواهید لحطاتی خاص از خود و عزیزانتان را به ثبت برسانید و برای آیندگان به یادگار بگذارید که بدون شک پوسترهای پرتره سه بعدی یکی از بهترین متریالی است که می تواند این ایده شما را محقق نماید و این تکنولوژی با نداشتن محدودیت در زمینه ابعاد و چاپ باکیفیت تصاویر بهترین پیشنهاد برای هر فرد با سلیقه ای می باشد.

دکوراسیون داخلی بومرنگ یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه چاپ پوستر سه بعدی بوده که توانسته در این زمینه نامی نیک برای خریداران این محصول به جا بگذارد.

گروه معماری بومرنگ امادگی دارد چه به صورت همکاری و چه بصورت خرده فروشی و برای مصرف کنندگان واقعی محصولات خود را در کمترین زمان ممکن برای تمامی استان ها و شهرستانهای کشور ارسال نماید.

پوستر کودک

یکی دیگر از انواع پوستر سه بعدی استفاده از تصاویر شخصیت های کارتنی برای دیزاین اتاق های کودک بوده که برای کودکان از جذابیت کم نظیری برخوردار بوده و سبب تحریک پذیری حس کنجکاوی کودکان می گردد.

کودکان برخلاف بزرگسالان از وجود تصاویر شلوغ در اتاق های خود استقبال می کنند و هر چه اتاق های کودکان شلوغ تر بوده و از این نوع پوسترها بیشتر استفاده گردد باعث خوشحالی مضاعف کودکان می گردد.

پوستر پشت تلویزیون

این نوع پوستر هم یکی از گزینه های جذاب در یکی دو سال اخیر بوده هرچند از دید نگارنده باید در پشت تی وی حتی الامکان باید از تصاویر خلوت و ساده استفاده نمود اما متاسفانه و یا خوشبختانه ذایقه ایرانی بیشتر طرفدار استفاده از تصاویر شلوغ در پشت تلویزیون  بوده و شاهدیم مردم از تصاویر شلوغ استقبال کم نظیری برای پشتی تی وی خود دارند.

پوستر طبیعت

شاید بتوان گفت اولین نوع پوسترها که برای خریداران ایرانی مورد استقبال قرار گرفت همین پوسترهای سه بعدی طبیعت و مناظر بود و در سالیان گذشته اکثر مردم ترجیح می دادند از این نوع پوسترها حتما در منازل خود استفاده نمایند که در چند سال اخیر استقبال از این نوع تصاویر برای خریداران بسیار کم رنگ تر گردیده و شاهدیم  کمتر کسی اقدام به خرید این محصول می نمایند هرچند هنوز هم طرفداران خود را دارد اما بدون شک نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.

پوستر طبیعت

پوستر  حیوانات

یکی از انواع پوسترهای سه بعدی پستر حیوانات است این نوع پوسترها هم باوجود اینکه در گذشته خواهان خیلی زیادی در میان خریداران ایرانی داشت اما شاهدیم همانند پوسترهای طبیعت در یکی دو سال اخیر کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر شاهد استفاده از این نوع پوستر در پت شاپ ها و سایر مراکز مربوط به نگهداری و مراقبت از حیوانات بوده اکثرا صاحبان مشاغل مربوط به حیوانات ترجیح می دهند از این نوع پوسترها در محل کار و یا زندگی خود استفاده بنمایند.

گروه معماری بومرنگ با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید پوسترهای سه بعدی آماده ارسال محصولات خود در ابعاد سفارش به تمامی استان ها و شهرستان های کشور می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *