درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

امروزه استفاده از پوسترهای سه بعدی به بخشی لاینفک از دکوراسیون داخلی هر ساختمانی تبدیل گردیده و اکثر دیزاینرها تلاش می نمایند تا در حین طراحی استفاده از این متریال را بعنوان بخشی از طراحی خود بکار برده و تا می توانند این محصول جدید را که تجسم هنری عمق‌دار در پوستر سه بعدی می‌باشد به کارفرمایان خود پیشنهاد  نمایند.

با بالا رفتن هزینه نقاشی و دستمزدهای نجومی در سالیان اخیر اکثر کارفرمایان ترجیح می دهند به جای استفاده از نقاشی و پرداخت هزینه های فروانی در طراحی داخلی اماکن خود از پوستر سه بعدی استفاده نمایند زیرا این محصول در چند سال اخیر با تحول دانش فنی تحول کیفی فراوانی پیدا کرده و به راحتی متناسب با هر فضایی می توان از این محصول استفاده نمود و بدون شک این محصول چشم نوازی خاصی به هر فضایی می بخشد.

محصول مرتبط

قرنیز لاکچری

پوستر های سه بعدی پشت تلویزیون و هنری عمق‌دار در پوستر سه بعدی

پوستر های سه بعدی پشت تی وی رووم یکی از جذاب ترین انواع پوستر برای خریداران این محصول بوده و بسیار مشاهده گردیده که اکثر افراد علاقه فراوانی برای استفاده از این محصول در پس زمینه تی وی رووم خود دارند.

نکته ای که حتما باید در استفاده از پوستر پشت تلویزیون باید مدنظر داشت اینکه تا می توانیم باید از استفاده از اشکال شلوغ در پشت تلویزیون خودداری نمود زیرا هرچند که در ابتدا این محصول برای خریداران جذاب بوده اما در بلند مدت موجب خستگی خریداران می گردد زیرا تصور کنید ما از صفحه تلویزیون در حین مشاهده تصویر می باشیم و در آن واحد پشت تلویزیون هم تصاویر شلوغ را مشاهده نماییم که بدون شک تصویر در تصویر شده و موجب خستگی بیننده می گردد.

پوسترهای سه بعدی پشت تلویزیون حتی الامکان باید خلوت بوده و از رنگ های ملیح و چشم نواز باید استفاده گردد و تا حد ممکن باید در این نوع پوستر رنگ خنثی بکار برد زیرا استفاده از رنگ های تند در پس زمینه تلویزیون می تواند موجب دلزدگی بیننده گردد و همواره این امر   می تواند خستگی و دلزدگی ببنندگان را به همراه داشته باشد.

تصویر های سه بعدی پشت تلویزیون باید تا حد امکان کوچک بود و باید از به کار بردن عکس های بزرگ اجتناب نمود زیرا تصاویر بزرگ پشت تی وی می تواند خطای دید زیادی به همراه داشته باشد و همین موضوع سبب خستگی هرچه بیشتر چشم هر ببننده ای می گردد.

در انتخاب تصویز سه بعدی پشت تی وی باید همواره فاصله مبل ها تا صفحه تلویزیون را مورد نظر قرار داد زیرا باید تناسبی منطقی بین فاصله بیننده با تصویر برقرار باشد تا ببننده از دین تصویر پشت تصویر نه تنها اذیت نگردد بلکه لذت هم ببرد.

بسیار دیده شده بسیاری از خریداران برای لذت بیشتر فرزندانشان از تصاویر سه بعدی کودکان در پس زمینه تلویزیون خود استفاده می نمایند که این مورد هرگز توصیه نمی گردد و در برخی موارد مشاهده گردیده چون این تصاویر برای کودکان جذاب بوده بر اساس ذهنیت کودک گونه خود به تلویزیون نزدیک شده و همین امر باعث وارد کردن آسیب به چشم کودکان و گاها تلویزیون میشود.

پوستر های سه بعدی پشت تلویزیون

همانگونه که در بالا اشاره گردید استفاده از تصاویر کودکان در پشت تلویزیون هرگز توصیه نمی گردد اما به جای آن پیشنهاد می گردد این نوع تصاویر در اتاق کودکان مورد استفاده قرار گیرد زیرا این نوع تصاویر موجب برانگیختگی حس کنجکاوی کودکان گردیده و همین موضوع گاها سبب بروز خلاقیت در کودکان می شود.

یکی از مزایای دیگر استفاده از تصاویر شخصیت های کارتنی در اتاق کودکان ارتباط گیری کودکان به محیط بیرون بوده و همین مورد سبب ارتباط برقرار کردن سریع تر کودک با محیط می شود.

دکوراسوین داخلی بومرنگ بعنوان یکی از تولید کنندگان پوسترهای سه بعدی مخصوص پشت تی وی و کودکان آماده ارائه خدمت به همکاران و هموطنان گرامی در اقصا نقاط کشور بوده و همواره تلاش نموده تا با استفاده از متریال باکیفیت رضایت هموطنان گرامی را به همراه آورد.

استفاده از پوسترهای سه بعدی گروه معماری بومرنگ می تواند بعنوان یکی از پشنهادات وسوسه انگیز به هموطنان گرامی توصیه گردیده زیرا این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 500 هزار طرح در زمینه پوسترهای سه بعدی یکی از جامع ترین مجموعه های پوستر در کشور را در اختیار داشته و این مجموعه با قاطعیت می تواند بگوید هر تصویر که در کشور موجود بوده را در اختیار داشته و تک تک تصاویری را که خریداران محترم از سایت های دیگر انتخاب نمایند را می تواند بر روی متریال با کیفیت چاپ و تولید نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *