درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی دارای چه تفاوت هایی هستند و اصلا این دو متریال با هم تفاوت دارند و یا خیر سوال بسیاری از افرادی است که با این متریال ها بصورت تخصصی آشنایی نداشته و گاها” بسیار کنجکاو هستند که بدانند شباهت ها و تفاوت های این دو محصول در چه چیزی و به چه صورتی می باشد. بسیاری از خریداران بدون شناخت و توجه به این تفاوت ها با تصور اینکه این محصولات یکی بوده هنگام خرید تصور می کنند که این دو محصول یکی بوده در هنگام خرید این محصول به مشکل برخورده و مسلما” شناخت این تفاوت ها و شباهت ها می تواند کمک شایانی به خریداران این محصول نماید.

برای آشنایی بیشتر با تفاوت و مشابهت پوستر دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری سه بعدی باید از چند جنبه جنس و طرح پوستر سه بعدی و جنس کاغذ دیواری سه بعدی مورد بررسی قرار بگیرند و بدون شک شناخت این مولفه ها می توانند به خریداران این محصول کمک شایانی کنند.

پوستر سه بعدی

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی از چند جنبه

جنس و ابعاد

جنس پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی یکی بوده و هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند تنها تفاوت این متریال با توجه به اینکه ابعاد پوستر سه بعدی بزرگ تر از کاغذ دیواری سه بعدی می باشد بدون شک باید از گرماژ بیشتری نسبت به کاغذ دیواری سه بعدی برخوردار باشد زیرا در غیر این صورت هنگام نصب این متریال به مشکل برخواهید خورد و به راحتی نمی توان نسبت به نصب پوستر دیواری سه بعدی اقدام نمود.

وزن و گرماژ

پوستر های سه بعدی حداقل باید از گرماژ 280 گرم به بالا برخوردار باشند در حالیکه در کاغذ دیواری های سه بعدی گرماژ 130 گرم هم در کاغذ های نان وون می تواند سبب راحتی این محصول بگردد و همین وزن پایین برای نصب راحت و با کیفیت هم کفایت می کند هر چند بسیاری از تولید کنندگان کاغذ دیواری با استفاده از گرماژ بالاتر هم سعی در بهبود کیفیت کاغذ دیواری های سه بعدی می نمایند.

طراحی

طرح پوستر دیواری سه بعدی برخلاف کاغذ دیواری سه بعدی تنها از یک طرح تشکیل گردیده و تصویر چاپ شده بر روی آن یک تصویر واحد بوده در حالیکه در کاغذ دیواری سه بعدی درست است که همانند پوستر سه بعدی بعد از مچ شدن لت ها طرح مورد نظر بوجود می آید اما باید بدانیم این تصویر یک شکل واحد نبوده بلکه طرح مورد نظر تکرار می گردد اما در پوستر دیواری سه بعدی ترکیب لت های مختلف سبب تشکیل یک شکل واحد می گردد.

امروزه بسیاری از خریداران برای اجتناب از طرح های شلوغ و تکرار بیش از حد بیشتر مشتاق به استفاده از طرح های واحد پوسترهای سه بعدی می باشند هرچند در گذشته به پایین بودن کیفیت پوسترهای دیواری سه بعدی آگاه بودند ولی همچنان اکثر افراد ترجیح می دادند که از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده نمایند اما امروزه با بالا رفتن کیفیت این محصول بدون شک طرفداران پوستر سه بعدی روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند.

طراحی پوستر سه بعدی

نتیجه گیری

در پایان باید خاطرنشان کرد خرید پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی یک امر سلیقه ای بوده و هر فردی با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید پوستر یا کاغذ دیواری می نماید و شناخت تفاوت ها و شباهت های این دو محصول تنها بعنوان راهنمایی برای خرید بهتر این محصول می تواند کمک حال خریداران باشد.

خرید پوستر سه بعدی همانند کاغذ دیواری باید از فروشگاههای تزییناتی و دکوراسیون داخلی صورت بگیرد و بهترین مرجع برای فروش این محصول بوده و باید دقت نمود خرید این محصول از پیج های گوناگون و بدون لمس کردن و مشاهده ی متریال از نزدیک و کیفیت چاپ این محصول امری ریسکی بوده و باید همیشه نسبت به کیفیت و سابقه فروشنده مطمئن بود و بدون شک دقت نکردن به این موضوع می تواند موجب پشیمانی خریداران گردد.

خرید پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی باید همانند هر متریال دیگری مثل قرنیز با وسواس و دقت فراون صورت بگیرد زیرا جزء اون دسته از متریال های موجود در بازار ایران است که بدون شک تقلب فراوانی در آن صورت می گیرد و متاسفانه بسیاری از افراد با دیدن شباهت ظاهری به گمان اینکه این شرکت ها با همدیگر هیچگونه تفاوتی ندارند اقدام به خرید پوستر دیواری سه بعدی می نمایند.

سخن آخر

پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی در واقع به لحاظ متریال و جنس به کار رفته با همدیگر هیچگونه تفاوتی نداشته و تنها تفاوت بین آنان از لحاظ یک دست بودن طرح بوده و همانگونه که اشاره گردید در پوستر دیواری طرح تکرار نمی گردد و از دید نگارنده همین موضوع باعث زیبایی بیشتر آن می گردد که این مسئله هم بستگی به ابعاد دیوار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بومرنگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *