درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

خرید پوستر سه بعدی یکی از موضوعاتی بوده که همواره دغدغه بسیاری از خریداران این متریال بوده و بدون شک هر خریداری باید هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی شاخص ها و فاکتورهایی را در نظر داشته باشد تا با استفاده از این شاخص ها اقدام به بهترین خرید ممکن بنماید یا حداقل بعد از خرید این متریال احساس پشیمانی نداشته باشد.

خریداران محترم باید بدانند یک سری شاخص ها مانند جنس پوستر دیواری،قیمت پوستر دیواری،طرح پوستر دیواری ،نحوه نصب پوستر دیواری و اندازه گیری پوستر دیواری ، شرکت تولید کننده پوستر دیواری باید در هنگام خرید مورد توجه و دقت قرار گیرد و بدون توجه به سرتیترهای بالا امکان خرید خوب و ایده آل احتمالا برای کسی وجود نداشته باشد و بدون شک دقت در هر یک از موضوعات مطروحه می تواند ما را در هنگام خرید کمک نماید.

جنس پوستر دیواری

در بازار حال حاضر ایران پوسترها بیشتر بر روی کاغذ دیواری چاپ می گردند اما جنس کاغذ دیواری خود مقوله ای بسیار تخصصی بوده بعنوان مثال در بازار ایران کاغذ دیواری های هلندی و ترک که پوستر دیواری بر روی آنها چاپ می شود بهترین نوع کاغذ بوده که انواع گوناگون دارد اما در کل مطرح ترین آنها کاغذ دیواری های چرمی بوده که معمولا در ترکیب آن از پی وی سی استفاده شده است و همین وجود پی وی سی در بافت این کاغذها سبب گردید نصب این نوع پوسترها راحت تر بوده و جذب مواد رنگی بهتری داشته باشد و بدون شک تمییز کردن آن راحت تر نیز می باشد.

متاسفانه مشاهده گردیده برخی از تولید کنندگان برای پایین آوردن هزینه تمام شده پوستر دیواری اقدام به چاپ پوستر دیواری بر روی جلد کتاب می نمایند که بدون شک نمی توان کاری با کیفیت با این متریال به مشتری تحویل داد و بدون شک جذب رنگ این نوع پوسترها بسیار پایین می باشد.

یکی از موضعاتی که دغذغه اصلی خریداران بوده قابلیت شستشوی پوستر دیواری می باشد که بدون شک اگر کیفیت جنس کاغذ دیواری پوسترها پایین باشد این موضوع به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و نباید انتظار قابل شستشو بودن از این متریال را داشت.

جنس پوستر دیواری

 

مواد رنگی به کار رفته در پوستر دیواری

در بازار ایران سه نوع مواد رنگی برای چاپ پوستر دیواری ها به کار می رود که عبارتند از مواد رنگی آلمانی،مواد رنگی چینی و مواد رنگی ایرانی

مواد رنگی آلمانی

بهترین نوع مواد رنگی موجود در بازار ایران مواد رنگی آلمانی بوده که معروف ترین آنها دای استار المان می باشند و تولید کنندگانی که قصد تولید پوستر دیواری با کیفیت را دارند از این نوع مواد برای تولید و چاپ پوسترهای خود استفاده می نمایند.

مواد رنگی چینی

این مواد رنگی در بازار ایران در چند سال اخیر بسیار زیاد شده و برندهای مختلف چینی در بازار ایران به وفور یافت می شوند و بدون شک چینی ها مانند تمام محصولاتشون در این زمینه هم تولیدات با کیفیتی دارند و این بسته به دیدگاه و تفکرات چاپخانه دارد که از چه نوع مواد رنگی در تولید پوستر دیواری ها استفاده نماید.

مواد رنگی ایرانی

در این زمینه هرچند ایران در زمینه تولید رنگ گذشته ای طولانی دارد اما متاسفانه مانند سایر تولیدات کمتر به دنبال تولید مواد باکیفیت رفته هرچند یکی دو شرکت آنهم بصورت محدود اقدام به تولیدات با کیفیت می نمایند اما در کل تولیدات مواد رنگی ایرانی در سطح متوسط و متوسط به پایین می باشد.

یکی از موارد مهم در زمینه مواد رنگی علاوه بر ثبات مواد رنگی که در بلند مدت محفوظ بماند که مواد رنگی با کیفیت پایین متاسفانه از ثبات رنگی کمتری برخوردار استکه به راحتی با کشیدن یک دستمال هر خریداری می تواند متوجه آن شود.

کافی است بعد از نصب و یا در حین نصب دستمالی بر روی پوستر دیواری کشید و اگر دستمال رنگی شد خود گویای بی کیفیتی مواد رنگی بکار رفته در تولید پوستر می باشد در عیر اینصورت یعنی مواد رنگی به کار رفته در تولید پوستر دیواری با کیفیت بوده و هنگام خرید حتما باید از نوع مواد رنگی بکار رفته در تولید پوستر سوال پرسید و نسبت به کیفیت خوب آن مطمئن گردید.

 یکی از موضوعات دیگر در زمینه مواد رنگی این بوده که مواد رنگی با سطح پایین تر اختلاف رنگی محسوسی با تصویر نشان داده شده از طرف فروشنده دارد

درست است در هنگام تولید پوستر دیواری همواره اختلاف رنگی در حد یک یا دو پرده وجود دارد اما اگر اختلاف رنگی بیشتر از این باشد بدون شک باید به کیفیت پوستر دیواری مشکوک گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات پوستر سه بعدی و قرنیز به سایت بومرنگ دکور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *