درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

یکی از موضوعاتی که همواره ذهن خریداران قرنیز را به خود مشغول کرده چگونگی انتخاب و خرید قرنیز بوده و اینکه چگونه و با توجه به چه شاخص ها و معیارهایی باید اقدام به انتخاب قرنیز نماید و عدم توجه به این موضوع می تواند بعد از اجرای کار حسرتی دو چندان برای خریداران این محصول به همراه داشته باشد.

شاخص ها و مولفه های انتخاب قرنیز

در انتخاب قرنیز یک سری شاخص ها و مولفه ها همچون ارتفاع قرنیز،رنگ قرنیز ،طرح قرنیز و جنس قرنیز باید مورد توجه قرار گیرد و بدون شک توجه به هرکدام از این شاخص های می تواند بهترین راهنما برای خریداران قرنیز بوده و عدم توجه و شناخت نسبت به هرکدام از این مولفه های می تواند موجب سردرگمی خریداران قرنیز گردد و هر خریداری باید قبل از اقدام به خرید به سوالت ذیل جواب دهد.

1-من می خواهم از قرنیز با چه ارتفاعی استفاده نمایم؟

2-رنگ قرنیز من باید چه رنگی باشد؟

3-جنس قرنیز انتخابی من باید از چه متریالی باشد؟

4-طرح قرنیز باید به چه صورت باشد؟

ارتفاع در قرنیز

یکی از موضوعاتی که باید در خرید قرنیز مورد توجه قرار گیرد ارتفاع قرنیز بوده و بدون شک انتخاب ارتفاع قرنیز به ارتفاع سقفی که قرار است قرنیز در انجا مورد استفاده قرار بگیرد بستگی دارد بعنوان مثال در مکان هایی که ارتفاع سقف کمتر از سه متر باشد استفاده از قرنیزهای با ارتفاع 10 سانت و کمتر می تواند انتخابی درست بوده و یا بعنوان مثال در مکان هایی که ارتفاع سقف بین سه تا سه متر و 30 سانت باشد قرنیز های مابین 12 تا 15 سانتیمتری گزینه ای ایده آل بوده و در مکان هایی که ارتفاع سقف بیش از سه متر و 30 سانتیمتر باشد بدون شک ارتفاع قرنیز بسته با ارتفاع سقف باید بیشتر از 15 سانتیمتر باشد که هر میزان ارتفاع سقف از این عدد بیشتر باشد انتخاب قرنیز با ارتفاع بیشتر می تواند گزینه ای مطلوب تر برای کارفرما و خریداران محصول باشد.

در کل باید گفت با توجه به اینکه ارتفاع سقف های ایرانی معمولا دو متر و 70 الی دو متر و 80 سانت می باشد بهترین و ایده آل ترین قرنیزها برای اینگونه سقف ها استفاده از قرنیزهای 9 سانت و 10 سانت بوده زیرا قرنیزهای با این ارتفاع علاوه بر محافظت از دیوار؛ زیبای و چشم نوازی خیره کننده ای به دیوار میبخشد و در عین حال مانع از کوتاه به نظر آمدن سقف می گردد و برای سقف های استاندارد ساختمان های ایرانی این ارتفاع از قرنیز توصیه می گردد.

رنگ قرنیز

رنگ قرنیز ازجمله موضوعاتی است که به سوالی بزرگ برای خریداران این متریال تبدیل شده است و بر اساس تجربه می توان گفت افراد برای انتخاب رنگ قرنیز به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول افرادی که می خواهند بدانند که پرفروش ترین رنگ قرنیز در حال حاضر چه رنگی بوده و دسته دوم بر اساس سلیقه خود و توجه به شاخص های گوناگون اقدام به خرید قرنیز می نمایند.

از دید نگارنده اقدام به خرید قرنیز فقط بر اساس این شاخص که پرفروش ترین رنگ های قرنیز در بازار کدامین رنگ بوده سوالی نابجا و اشتباه بوده و متاسفانه در بازار ایران چون اکثر افراد در دیزاین خود از رنگ های کرم و قهوه ای استفاده می نمایند بیشتر انتخاب خریداران قرنیز با رنگ گردویی بوده و متاسفانه متقاعد کردن خریداران قرنیز برای عدم استفاده از این رنگ کاری سخت و گاها غیرممکن به نظر می رسد.

با توجه به تنوع رنگ قرنیز در سالیان اخیر خریداران باید بدانند بهترین راهکار برای انتخاب رنگ قرنیز توجه به دیزاین منزل و ساختمان بوده و بدون شک هر فرد باید با توجه به اسباب و اساسیه خود اقدام به انتخاب رنگ قرنیز نماید و عدم توجه به این گزینه و فقط توجه به اینکه دیگران بیشتر اقدام به چه رنگی از قرنیز می نمایند می تواند حسرت و پشیمانی خریداران را به همراه داشته باشد.

یکی از راه های انتخاب رنگ قرنیز برای افرادی که هنوز اقدام به خرید وسایل منزل ننموده اند استفاده از رنگ های خنثی همانند سفید و طوسی در قرنیز بوده و بدون شک توجه به این موضوع می تواند گزینه ای ایده ال برای جلوگیری از هرگونه خطا و اشتباه و هرگونه حسرت احتمالی باشد.

جنس قرنیز

جنس قرنیز نیز از جمله موضوعاتی بوده که خریداران باید هنگام خرید قرنیز بدان دقت نمایند بعنوان مثال در مکان های که نم و رطوبت وجود دارد بهترین جنس قرنیز می تواند از پی وی سی،پلی استایرن بوده و افراد در این مکان ها نمی توانند از قرنیز های با جنس ام دی اف و یا اچ دی اف استفاده نمایند  یا در مکان هایی که نم و رطوبت وجود نداشته باشد بدون شک استفاده از قرنیزهای چوبی می تواند گزینه عالی برای هر خریداری باشد.

افرادی که قصد رنگ کردن قرنیزها را دارا می باشند بدون شک قرنیزهای پلی اورتان بهترین و ایده آل ترین انواع قرنیز بوده زیرا این نوع قرنیز از قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و همین ویيگی سبب به وجد آوردن هر خریداری می گردد.

طرح قرنیز، رنگ قرنیز، جنس قرنیز

پیشنهاد محصول: قرنیز لاکچری

طرح قرنیز

طرح قرنیز هم از جمله موضوعاتی بوده که باید خریداران هنگام خرید این محصول بدان توجه نمایند و در شرایط حال حاضر خوشبختانه قرنیزهای با طرح های کلاسیک،نئوکلاسیک و مدرن در بازار موجود بوده و همین فراوانی انواع طرح های قرنیز سبب راحتی کار خریداران و طراحان این محصول گردیده است.

هر فردی قبل از اقدام به خرید قرنیز باید بداند چه نوع قرنیزی متناسب فضای مورد استفاده او می باشد بعنوان مثال قرنیزهای کلاسیک با گلهای برجسته می تواند گزینه ای ایده آل برای معماران این سبک معماری بوده و یا باتوجه به کوچک شدن فضاها و مدرن شدن فضای زندگی قرنیزهای مدرن هم گزینه ای مطلوب برای خریداران این نوع محصول می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بومرنگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *