درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

برای خرید پوستر دیواری سه بعدی باید یک سری شاخصه ها و مولفه ها رو مورد نظر قرار داد تا بتواند به تمامی خواسته ها و نیازهای خریدار پاسخ داده و بدون شک عدم توجه به نیازها و شاخص ها و پیگیری سوالات نمی توان انتخابی درست داشته و همواره پشیمانی خریداران را به همراه خواهد داشت. در ادامه مقاله به راهنمای خرید پوستر سه بعدی و فاکتورهای مختلف آن میپردازیم.

نکات مهم انتخاب و خرید پوستر سه بعدی

در هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی باید به نکاتی چون جنس پوستر دیواری سه بعدی،مواد رنگی بکار گرفته شده در پوستر دیواری،ابعاد پوستر دیواری و کیفیت چاپ پوستر دیواری دقت کرد و هرگونه اهمال در هر کدام از این شاخص ها و مولفه ها می تواند سبب پشیمانی خریدار گردد.

جنس پوستر دیواری

جنس پوستر دیواری در بازار ایران را می توان از زوایای مختلفی از جمله کشور تولید کنند و درجه کیفیت آن مورد بررسی قرار داد و توجه به هر کدام از این دو شاخصه می تواند بعنوان راهنمایی ایده آل برای خریداران مفید فایده باشد.

در بازار ایران بیش از 90 درصد جنس کاغذ دیواری ها چرمی بوده و این نوع کاغذ دیواری بعلت راحتی شستشو و راحتی نصب در بازار ایران بسیار محبوب بوده و اکثر خریداران ترجیح می دهند از این نوع متریال در چاپ پوسترهای خود استفاده نمایند.

کاغذ دیواری های نان وون هم یکی دیگر از انواع متریال بوده که شرکت ها اقدام به چاپ پوستر دیواری بر روی آن می نمایند اما این متریال با وجود چشم نوازی و شکیلی اکثر خریداران با تصور قابل شستشو نبون آن کمتر از آن استقبال نموده اند اما باید گفت این نوع پوستر دیواری به راحتی قابل شستشو بوده و تنها شستشوی آن از آداب مختص به خود می باشد اما چون در هنگام نصب این نوع پوستر دیواری چسب بیشتری مصرف می گردد برخی از نصاب ها با پیش کشیدن قابل شستشو نبودن این متریال باعث بر هم خوردن فکر خریداران پوستر دیواری سه بعدی گردیده اند.

یکی از موضوعات دیگر کشور تولید کننده کاغذ های مورد استفاده در پوستر دیواری بوده و در این زمینه باید خاطرنشان کرد بیشترین کاغذ دیواری های موجود در ایران متعلق به کشور ترکیه بوده و کاغذ های تولید شده در این کشور از کیفیت مناسبی نسبت به سایر انواع کاغذ ها برخوردار می باشد.

طبق معمول مانند تمامی محصولات موجود در ایران کشور دوست و برادر یعنی چین حضور فعالی در جنس کاغذهای پوستر دیواری در ایران داشته و اما باید دانست مانند تمامی محصولات چینی این متریال از کیفیت های متفاوتی برخوردار بوده و به صراحت باید گفت درصورت بودن جنس با کیفیت پایین چینی در بازار ایران چینی ها کمترین نقش را در این زمینه نداشته و اکثرا واردکنندگان ایرانی هستند که اقدام به ثبت سفارش محصولات با کیفیت پایین می نمایند هرچند کاغذ های چینی با کیفیت هم به وفور در بازار ایران یافت می شود و حتما هنگام خرید باید از خریدار خواهان چاپ پوستر دیواری بر روی کاغذ های با کیفیت نمود.

سومین کشور عرضه کننده پوستر دیواری در بازار داخلی ایرانی بوده که متاسفانه کاغذهای ایرانی نسبت به کاغذهای چینی و ترکی از کیفیت پایین تری برخوردار می باشند.

جنس پوستر دیواری

مواد رنگی بکار گرفته شده در پوستر دیواری

مواد رنگی که در پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرد تولید چهار کشور آلمان، ایران ،چین و ترکیه بوده و بهترین رنگ بدون شک برای استفاده در پوستر دیواری مواد رنگی آلمانی بوده و بدون شک شرکت هایی که از مواد رنگی آلمانی در چاپ خود استفاده می نمایند از کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع پوستر برخوردار می باشند.

رنگ های چینی نیز به طبع با کیفیت های متفاوتی در بازار موجود بوده و در حال حاضر و به لحاظ کیفیت نمره قبولی می گیرند و همواره به خاطر قیمت رقابتی آنان بیشترین طرفدار را در میان شرکت های تولید کننده دارا می باشند.

کشور ترکیه به خاطر الگو برداری از کشور آلمان و استفاده از تکنولوژی های به روز هم یکی از صادر کنندگان رنگ به بازار ایران بوده و بدون شک استفاده از رنگ های وارداتی از کشور ترکیه هم همواره برای تولید کنندگان پوستر دیواری جذاب می باشد.

رنگ های ایرانی در چند سال اخیر کیفیتی بهتر نسبت به گذشته پیدا کرده اند اما بدون شک هنوز مسیری طولانی برای رسیدن به رنگ های وارداتی از کشورهای نامبرده در ایران را دارا می باشند و کمتر شرکتی در حال حاضر ترجیح می دهد از این نوع مواد رنگی در تولیدات خود استفاده نماید.

کیفیت چاپ پوستر دیواری

کیفیت چاپ پوستر دیواری سه بعدی بدون شک به چند عامل از جکله کیفیت فایل ها،مواد رنگی بکار رفته در تولید پوستر دیواری و جنس پوستر دیواری بستگی دارد و هر کدام از این عوامل می تواند باعث با کیفیت بودن و یا بی کیفیتی یک پوستر گردد.

ابعاد پوستر دیواری

ابعاد پوستر دیواری در کشور ما سفارشی بوده و در حال حاضر با توجه به تکنولوژی موجود در کشور می توان هر پوستری در هر ابعادی چاپ نمود و رضایت مشتریان را در این زمینه کسب نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پوستر سه بعدی به سایت بومرنگ مراجعه شود.

سایر محصولات

قرنیز

درب اچ دی اف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *