درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

قرنیز کف سرامیک معمولاً از سرامیک، سنگ طبیعی، موزائیک و یا سایر موادی که برای پوشش کف های سرامیکی استفاده می شوند، تولید می شود. این قطعات معمولاً به صورت نصف دایره، چهارگوش، مستطیل و یا شکل های دیگری ساخته می شوند و به راحتی بر روی سطح کف سرامیکی قرار می گیرند. قرنیز می تواند باعث جلوگیری از ورود آب و رطوبت به سطح پایین سرامیک شده و در نتیجه از استحکام و ماندگاری کف سرامیک محافظت کرده و موجب عمر بیشتر آن شود. حال باید پرسید که قرنیز سرامیکی چیست و کاربرد آن چیست؟ باید گفت که قرنیزها از کوچکترین و در عین حال مفیدترین عناصر تکمیلی هستند که در فضای داخلی ساختمانی و در پایین ترین قسمت دیوار یعنی حد فاصل کف و پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند این نوع قرنیز یکی از راه های موثر برای تزیین و بهبود ظاهر کف های سرامیکی است و می تواند به عنوان یک عنصر زینتی، حفاظتی و یا اصلاحی برای کف های سرامیکی استفاده شود.

پیشنهاد محصول:

قرنیز لاکچری

قرنیز ام دی اف

کاربرد قرنیز سرامیکی

قرنیز یک نوار از جنس های متفاوت است که در ارتفاع کم تولید می شود . پایین دیوار و در امتداد آن، نزدیک به کف نصب می شود. برای محافظت از دیوار و زیباتر شدن ساختمان استفاده می شود.

سرامیک ساخته شده از ماده غیرفلزی و غیر آلی و جامد است. در دمای بالا ساخته می شود. قرنیزهای از جنس سنگ و چوب قیمت بالایی دارند به همین دلیل از قرنیز سرامیکی که با کیفیت و قیمت مناسب دارد، استفاده می شود.

طرح ها  و رنگ هایی قرنیز سرامیکی

قرنیز سرامیکی در طرح های ساده و طرح های گلدار و هندسی تولید می شود که با وجود طرح های متنوع و زیاد و زیبایی خاصی که این نوع قرنیز دارد به راحتی می توان با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه منزل خود و یا محل کارتان را متحول کنید و با تغییرات جزئی محیط خود را چشمگیر تر کنید.

بعضی از افراد طرح قرنیز سرامیکی را با در نظر گرفتن طرح مبلمان و یا نقشه قالی تهیه می کنند تا بهتر با هم ست شود.طرح های این قرنیز را می توان در هر منزلی و هر نوع سبک دکوراسیونی استفاده کرد.

 

کاربرد قرنیز سرامیکی

مدل قرنیز کف سرامیک

انواع قرنیز کف سرامیک عبارتند از:

بهترین قرنیز کف سرامیک

بهترین نوع cornice برای کف سرامیک، بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. برای انتخاب آنها باید به عواملی مانند:

طرح و الگوی: قرنیزهایی با طرح های زیبا می توانند به راحتی به سرامیک های ساده شما جلوه بیشتری ببخشند.
جنس : قرنیزهای سرامیکی و سنگی می توانند بسته به سلیقه شما به دلیل عمر و کیفیت بیشتر بهترین گزینه باشند.

وزن قرنیز های سرامیکی

ابعاد قرنیز سرامیکی دارای یک استاندارد از پیش تعیین شده ای است. رایج ترین cornice ها دارای ضخامت 7، 9،11 و 15 سانتی متر و طول 280 سانتی متر تولید می شوند.سرامیک ها از مصالح ساختمانی با وزن متوسط و سنگین محسوب می شوند. که در مقایسه با وزن انواع قرنیزها با جنس ام دی اف، چوبی و پی وی سی بالاترین وزن را قرنیزهای سرامیکی دارد.

روش نصب و نحوه اجرا انواع قرنیزها

روش های نصب cornice با توجه به جنس و نوع آن و همچنین جنس دیوار متفاوت می باشد، همانطور که اشاره شد قرنیزها در جنس های مختلفی تولید می شوند که با توجه به جنسشان به وسیله ابزاری همچون پیچ و رول پلاک، میخ، چسب بی رنگ و یا ملات ماسه و سیمان به دیوار وصل می شوند.

پپیشنهاد می شود که نصب قرنیز را به نصاب های متخصص بسپارید، جهت نصب آن محل نصب را از هر گونه کثیفی و گرد و غبار کاملاً تمیز کنید، نصاب با استفاده از گونیای واشو زوایای مورد نیاز را اندازه گیری میکند، گوشه دیوارها و قیمت های زاویه دار سخت ترین مراحل در نصب قرنیز شمرده می شوند، که اگر درست نصب نشود باعث ترک خوردگی و تغییر شکل قرنیز می شود.

هنگام نصب قرنیزها را تا حد امکان برش ندهید، چرا که امکان ایجاد درز در ما بین قطعات وجود دارد، در صورت نیاز به برش، قرنیز را به وسیله اره برقی گرد بر برش دهید .

 پایان

از سال های گذشته تاکنون انواع قرنیز سنگی، پی وی سی، چوبی، ام دی ام ، پلی استایرن ، سرامیکی تولید می شده و در ساختمان استفاده می شود که به طور کلی سلیقه افراد نقش مهمی در انتخاب cornice مورد نظرشان ایفا می کند، انواع قرنیز سرامیکی در کنار مزیت هایی که دارد معایبی نیز با خود به همراه دارد. معایبی مانند قیمت بالا، عدم انعطاف پذیری و وزن بالا از جمله معایبی است که ممکن است خریدار با تردید مواجه شود . به طور کلی باید گفت این نوع از قرنیزها در کنار معایب گفته شده دو مزیت خوب دارند؛ قرنیزهای سرامیکی ضدآب و ضدلک هستند. به همین دلیل استفاده از آنها در بسیاری از فضاها مناسبتر است و قیمت بالای آن را پوشش می دهد.

جهت مشاهده محصولات شرکت بومرنگ دکور به وبسایت این شرکت مراجعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *