درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

قرنیز پی وی سی یکی از انواع قرنیز بوده که با توجه به مزایای آن در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از تولید کنندگان این محصول به خاطر این استقبال مردم اقدام به تولید این محصول نموده اند و همه روز شاهد ورود طرح های مختلف این محصول با ارتفاعات مختلف در کشور می باشیم.

در گذشته اکثر قرنیز های پی وی سی موجود در کشور وارداتی بوده و تعداد کمی از شرکت ها اقدام به تولید این محصول می نمودند اما از چند سال گذشته و با تحریم واردات قرنیز و شناخته شدن این محصول بعنوان کالاهای لوکس شاهدیم که تعداد شرکت های تولید کننده این محصول روز به روز بیشتر و بیشتر می گردند و همه روزه با ورود قرنیزهای طیبایی به بازار مواجه می شویم.

محصول مرتبط

قرنیز لاکچری

پوستر سه بعدی

مزایای قرنیز پی وی سی

یکی از مزایای اصلی قرنیز pvc ضد آب بودن این محصول بوده و این نوع محصول از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار بوده و همین علت با توجه به پیشینه فرهنگی این کشور باعث شده در ایران بسیار مورد استقبال قرار بگیرد .

مزیت دیگر قرنیز های پی وی سی که بیشتر از یک نگرش غلط سنتی ایران نشات گرفته این مورد می باشد که قرنیز های pvc باعث تجمع و ایجاد حشره  در دیوارها می گردد.

بسیاری از خریداران ایرانی وجود حشره در قرنیزهای چوبی را بعنوان آسیب خوفناک در نظر می گیرند و این گزینه را بعلت وجود قرنیزهای چوبی می دانند و بدین سبب جهت جلوگیری از وجود این مورد بیشتر تمایل به خرید قرنیزهای pvc دارند در حالیکه در قرنیزهای چوبی و ام دی اف وجود حشره به خاطر متریال این محصول نمی باشد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

قرنیز pvc، قرنیز لاکچری

ارتفاع قرنیزهای پی وی سی

در گذشته به خاطر نبود تکنولوژی مناسب در ایران اکثر شرکت ها توانایی تولید این محصول در ابعاد بلند را نداشته و اکثر شاهد تولید قرنیز نهایتا در ارتفاع 10 سانت بودیم اما در حال حاضر در کشور قرنیزهای پی وی سی تا ارتفاع 25 سانتیمتر هم تولید می شود و مشاهده گردیده قرنیز های سی سانتی هم به صورت سفارشی تولید می گردند.

قرنیز 7 سانتیمتری

شاید بتوان گفت کوتاه ترین قرنیز موجود در بازار قرنیز های 7 سانتی می باشد و این نوع محصول برای فصاهایی که ار تفاع سقف زیر دو متر و 40 سانتیمتر بوده مناسب بوده و سبب می گردد ارتفاع سقف از لحاظ بصری کوتاه به نظر نرسد.

قرنیز 9 سانتیمتری

باتوجه به اینکه ارتفاع سقف های ایرانی بین دو متر 70 الی دو متر و 80 سانتیمتر بوده بهترین ،مناسب ترین و پرکاربرد ترین قرنیزها برای سقف هایی با این ارتفاع همین قرنیزهای 9 سانتی می باشد.

قرنیز 10 سانتیمتری

این نوع محصول بیشتر مناسب سقف های بین دو متر و 90 سانتیمتر تا سه متر بوده و در یکی دو سال اخیر در طرح ها و اشکال بسیار متنوعی تولید می گردند.

قرنیز 12 سانتیمتری

این نوع قرنیز مناسب سقف های با ارتفاع بین سه متر تا سه متر و 20 ساتیمتر بوده و در این نوع سقف ها بسیار پرکاربرد می باشند.

قرنیز 15 سانتمتری

قرنیزهای 15 سانتیمتری جزء قرنیزهای با ارتفاع بلند شناخته می شوند و بیشتر متناسب سقف های با ارتفاع بین سه متر و 20 تا سه متر و 30 سانتیمتر می باشند و به این فضاها زیبای و چشم نوازی خاصی می بخشند.

قرنیز های پی وی سی 18 سانتی، 20 سانتی و  25 سانتیمتری متناسب سقف هایی با ارتفاع بیشتر از سه متر و 30 سانت بوده و این محصولات بیششتر در فضاهای لابی با ارتفاع بلند مورد استفاده قرار می گیرد.

دکوراسیون داخلی بومرنگ با در اختیار داشتن بیش از 50 نوع قرنیز در ارتفاعات مختلف آماده ارسال محصولات خود به صورت روزانه به تمامی نقاط کشور می باشد.

همکاران گرامی نیز جهت تهیه و در اختیار داشتن سمپل های این شرکت و همچنین شرایط همکاری با این مجموعه  می توانند با واحد فروش این شرکت تماس برقرار نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *