درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

داشتن قرنیز را تنها زمانی می توان احساس کرد که فضای بدون قرنیز را آدمی ببیند و بعد از مشاهده این مورد تازه به اهمیت وجود این متریال در صنعت ساختمان پی برده می شود زیرا بسیار از سازندگان و کارفرمایان غیر حرفه ای در ابتدا ذهنیت و نگرشی در مورد وجود قرنیز ندارند و هنگامی که به این بخش از ساختمان می رسند تازه به تنوع و هزینه مربوط به این متریال پی می برند. در ادامه به معرفی و کاربرد قرنیز در ساخت و ساز می پردازیم.

 

محصولات مرتبط

قرنیز لاکچری

پوستر سه بعدی

ابعاد و تنوع  قرنیزها

قرنیز بدون شک می تواند در ابعاد و اشکال مختلفی تولید گردد و بدون شک بسته به نوع ساختمان و دکوراسیون داخلی استفاده از هر کدام از این ابعاد و اشکال می تواند سبب بدست آوردن حس و حال گوناگونی برای خریداران گردد.

داشتن تنوع در قرنیز برای هر برندی می تواند هم نقطه قوت باشد و هم نقطه ضعف ؛نقطه قوت اینکه این تنوع باعث ایجاد حق انتخاب برای خریداران گردیده و نقطه ضعف متاسفانه برای خیلی از افراد موجب عدم توانایی در انتخاب این محصول می گردد و گاها مشاهده گردیده برخی از خریداران در آخر بدون انتخاب قرنیز راهی منازل خود می گردند.

گروه معماری بومرنگ با تولید و واردات قرنیز به جرات می توان گفت یکی از متنوع ترین پک های قرنیز در کل کشور را در اختیار داشته و با بیش از 500 مدل قرنیز در اشکال و ابعاد مختلف می تواند مرکزی جذاب برای خریداران این محصول بوده و همواره آماده خدمت گذاری و ارسال محصولات خود به اقصا نقاط کشور می باشد.

ابعاد قرنیز

خرید قرنیز

خرید قرنیز می تواند به چالشی اساسی برای خریداران این محصول تبدیل گردد درصورتیکه در هنگام خرید افراد ندانند دقیقا به دنبال چه چیزی می گردند و بدون شک داشتن ذهنیت اولیه می تواند سبب ارحت تر شدن فروشندگان برای ارایه بهترین پیشنهاد به خریداران گردد.

خریداران باید بدانند هنگام خرید به دنبال چه نوع قرنیزهایی می گردند و بسته به سبک خانه خود اقدام به خرید و انتخاب قرنیز نمایند بعنوان مثال قرنیزهای مدرن و کلاسیک هریک باید در جایگاه واقعی خود بکار بروند یا مثلا ساختمان ها با ارتفاعات مختلف بدون شک باید در هنگام انتخاب قرنیز باید به ارتفاع قرنیزی که به کار ساختمان آنان بیاید دقت نموده و همواره بدانند چه نوع قرنیزی و با چه ارتفاعی نیاز دارند.

خرید قرنیز در شرایط امروزی با قیمت های مختلفی امکان پذیر بوده و با وجود اینکه در گذشته این محصول بعنوان یکی از متریال ارزان در صنعت ساختمان بود اما در چند سال اخیر با ورود قرنیزهای متنوع این محصول نیز به یکی از متریال گران قیمت تبدیل گردیده و گاها مشاهده    می گردد قرنیز با قیمتهایی عرضه می شود که برای بسیاری از خریدان قابل تصور نمی باشد و بسیاری از آنان در ابتدا قیمت های اعلامی از طرف فروشندگان را باور ندارند.

گروه معماری بومرنگ با در اختیار داشتن قرنیزهای مختلف با قیمت های اقتصادی تا قرنیزهای لاکچری با قیمت های بالا آماده ارایه محصولات خود برای همه نوع خریدار بوده و بدون شک وجود تنوع قیمتی در شرکت بومرنگ این امکان را برای تمامی خریداران مهیا نموده تا با هر بودجه ای امکان خرید از محصولات این شرکت را داشته باشند و این شرکت تلاش نموده با داشتن قیمت رقابتی رضایت حداکثری مشتریان خود را به ارمغان آورد.

قرنیزهای مجموعه بومرنگ در تمامی ارتفاعات گوناگون موجود بوده بعنوان مثال این شرکت با در اختیار داشتن قرنیز 7 سانت،قرنیز 9 سانت،قرنیز 10 سانت،قرنیز 11 سانت،قرنیز 12 سانت،قرنیز 14 سانت،قرنیز 15 سانت،قرنیز 18 سانت،قرنیز 20 سانتو قرنیزهای 25 سانت توانسته ذائقه هر خریداری را تامین نماید و بدون شک کمتر شرکتی این طیف از قرنیز را در اختیار داشته که با استفاده از متریال گوناگون اعم از پی وی سی،ام دی اف،اچ دی اف،چوب و پلی استایرن تولید شده باشد جوریکه هر خریدار صاحب ذوق و دانشی در این زمینه را بر سر ذوق بیاورد.

قرنیزهای شرکت بومرنگ با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته است در طول 22 سال فعالیت این مجموعه رضایت حداکثری خریداران را به ارمغان آورد و این شرکت از لحظه خرید تا اجرا و نصب در کنار هموطنان گرامی بوده تا بتواند رضایت قلبی مشتریان خود را  بدست آورد.

سخن آخر

درپایان باید یادآور شد استفاده از نظرات کارشناسان و افراد دارای تجربه در این زمینه با در نظر گرفتن کاربرد قرنیز در مکان های مختلف می تواند خرید را برای خریداران گرامی راحت تر نموده و به سوالات احتمالی و دغدغه های ذهنی خریداران پاسخ بهتر و دقیق تری بدهد زیرا بسیار مشاهده گردیده که افراد بدون آشنایی دقیق نسبت به شناخت این محصول تصوراتی را در ذهن می پرورانند که به لحاظ فنی توجیه منطقی نداشته و مسلما مشاوره با کارشناسان می تواند کاربرد قرنیز از زوایای بهتر و درست تر را روشن نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *