درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

پوستر سه بعدی یکی از متریال محبوب و پرطرفدار در میان خریداران کاغذ دیواری بوده و بدون شک توجه به یک سری مولفه ها و شاخص ها می تواند خریدار را در هنگام خرید این محصول یاری نموده و موجب آگاهی و دانش او برای پرهیز از هرگونه خطا و به طبع آن پشیمانی وی گردد.

مهمترین نکات قبل از خرید پوستر دیواری

توجه به نکاتی من جمله اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی،نصب پوستر دیواری سه بعدی،جنس پوستردیواری سه بعدی،قیمت پوستر دیواری سه بعدی ،اندازه پوستر دیواری سه بعدی و گارانتی پوستر دیواری سه بعدی برای هر خریداری ضروری بوده و خریداران باید بدانند عدم توجه به این نکات ممکن است موجب ایجاد سوءتفاهم میان خریداران و فروشندگان پوستر دیواری سه بعدی گردد و بهتر است در همان ابتدا با مشخص کردن موارد مورد نظر از ایجاد سوءتفاهمات احتمالی جلوگیری نمایند تا خاطره ای ناخوشایند از خرید خود نداشته باشند.

جنس پوستر سه بعدی

اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی

یکی از موضوعاتی است که با وجود سادگی گاها” موجب ایجاد مشکل میان خریداران پوستر دیواری و فروشندگان این محصول می گردد. شاید بتوان گفت بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد هرگونه سوء تفاهم در این زمینه واگذاری و درخواست اندازه گیری توسط فروشندگان پوستر دیواری بوده و خریداران این محصول باتوجه به اینکه ممکن است با نحوه اندازه گیری آن آشنایی نداشته باشند از اندازه گیری آن خودداری نموده و از فروشندگان بخواهند خود و یا نصاب آنان برای اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی اقدام نمایند.

در برخی موارد به دلایل گوناگون ممکن است امکان اندازه گیری توسط فروشندگان پوستر دیواری وجود نداشته باشد در نتیجه خریدار شاید مجبور باشد خود نسبت به اندازه گیری پوستر دیواری اقدام نماید که در این مورد ابتدا باید از خریدار بپرسد که پوستر دیواری چاپ شده توسط وی اورلب بوده و یا لب به لب می باشد و اگر پوستر اورلب بوده؛ حتما باید در هر لت یک یا دو سانتی متر پوستر را بیشتر از عرض دیوار اندازه گیری نماید و اگر پوستر لب به لب بوده همان اندازه دیوار  کفایت می نماید اما برای اندازه گیری ارتفاع دیوار که مهمترین بخش اندازه گیری بوده حتما باید ده سانت ارتفاع پوستر نسب به ارتفاع دیوار بیشتر باشد تا بتوان پوستر و لت های ان را به راحتی نصب نمود بعنوان مثال اگر پوستر دیواری بصورت کامل در یک دیوار باید نصب گردد اندازه نباید تا لب قرنیز گرفته شود بلکه در هنگام اندازه گیری باید تا کف زمین را اندازه زد.

بهترین راهکار در این زمینه این بوده که پوستر را تا کف زمین اندازه زد نه تا لب قرنیز چون بسیاری از افراد با اندازه گیری قرنیز تا لب قرنیز باعث مشکل در اندازه گیری پوستر می شوند.

نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری سه بعدی کاملا همانند کاغذ دیواری بوده و هیچ تفاوتی با این محصول ندارد و کسانی که کاغذ دیواری را نصب می نمایند بهترین افراد برای نصب پوستر دیواری می باشند با این تفاوت چون لت های پوستر دیواری در بازار ایران حداقل یک متر و پنج سانتیمتر می باشد نسبت به کاغذ دیواری که بیشتر عرض 50 سانتیمتر بوده کمی سخت تر بوده و به همین دلیل هم باتوجه به لت های بزرگ تر باید از چسب با کیفیت تری نسبت به کاغذ دیواری استفاده گردد.

جنس پوستر سه بعدی

جنس پوستر سه بعدی در بازار ایران از متریال مختلفی من جمله چرمی، نان وون و.. بوده که هر کدام از این متریال دارای معایب و مزایای مختص به خود بوده و خریدار پوستر دیواری سه بعدی حتما قبل از خرید این محصول در زمینه جنس پوستر دیواری با خریدار به توافق برسد و حتما جنس پوستر دیواری سه بعدی را باید از نزدیک لمس نماید تا هنگام نصب این محصول دچار اختلاف نظر با خریدار نگردد.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی

قیمت پوستر دیواری سه بعدی

قیمت پوستر دیواری سه بعدی با توجه به جنس پوستر دیواری و کیفیت چاپ آن متفاوت بوده و بدون شک این موضوع از جمله موضوعاتی بوده که خریداران را دچار سردرگمی و سوءتفاهم می نماید و خریداران با مشاهده قیمت های متفاوت دچار سردرگمی می گردند.

اندازه پوستر

اندازه پوستر دیواری سه بعدی در بازار ایران سفارشی بوده و خوشبختانه با توجه به پیشرفت تکنولوژی چاپ پوستر در ایران می توان پوستر دیواری را در هر ابعادی که خریدار بخواهد چاپ نمود بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شده و خوشبختانه همین موضوع سبب روی آوردن خریداران بیشتر جهت استفاده از این متریال در دیزاین منازل و محل کار آنان گردیده است.

گارانتی پوستر دیواری

گارانتی پوستر دیواری سه بعدی یکی از موضوعاتی بوده که خریداران همواره در مورد آن از فروشندگان پوستر دیواری سوال می نمایند .هرچند متاسفانه با بیرون رفتن برندهای خارجی در تمام زمینه ها در بازار ایران و یکه تازی تولیدکنندگان ایرانی و عدم پاسخگویی آنان در زمینه گارانتی مواجه می شویم؛ اما باید حتما هنگام خرید پوستر دیواری نسبت به دریافت گارانتی کتبی از فروشندگان اصرار گردد و تنها به صحبت های شفاهی آنان اکتفا نشود زیرا متاسفانه مشاهده گردیده برخی از تولید کنندگان برای پایین آوردن قیمت پوستر دیواری و به اصطلاح ارزان فروشی اقدام به تولید محصولات بی کیفیت نموده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بومرنگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *