درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

پوسترهای سه بعدی در واقع یکی از انواع کاغذ دیواری بوده که با ایجاد خطای دید در طرح چاپ شده بر روی کاغذ دیواری خام سبب عمق بخشیدن به طرح مورد اشاره گردیده و همین عمق غنا ؛ زیبایی خاصی به طرح موردنظر می بخشد و بدون شک استفاده از این متریال در سالیان اخیر رواجی دوچندان پیدا کرده است و شاهد استفاده همه روزه از این محصول در دیزاین ساختمانها می باشیم.

جهت مشاهده انواع پوستر های سه بعدی کلیک کنید

چرا پوستر سه بعدی؟

با توجه به کوچک شدن و گران شدن ساختمان ها در دو دهه اخیر و بطبع استفاده از سبک مینیمال در طراحی داخلی در چند سال اخیر به دلیل محدودیت فضا؛ نه تنها در جهان بلکه در ایران استفاده از پوسترهای سه بعدی  بسیار مورد توجه قرار گرفته شاید بتوان گفت یکی از گزینه هایی که می تواند برای پر کردن خلا ذهنی انسان جهت استفاده از طرح های شلوغ و جلوگیری از هرگونه خفگی در فضای داخلی مورد استفاده قرار گیرد همان پوسترهای سه بعدی می باشد.

چگونگی استفاده از پوستر سه بعدی

باتوجه به اینکه پوسترهای سه بعدی اکثرا شلوغ می باشند استفاده از این نوع متریال در هر فضایی نهایتا برای یک دیوار توصیه می گردد و بارها مشاهده گردیده افراد با افراط در این زمینه سبب نامتوازن گردیدن فضای داخلی خود شده اند.

درست است استفاده از هر متریالی در عصر کنونی باتوجه به ذائقه مشتری می باشد و در ایران این گزینه بیش از هر جای دیگر مدنظر قرار می گیرد اما باید توجه داشت طراحی داخلی مانند هر صنعتی از اصول و قوائد خاص خود برخوردار بوده و کارفرمایان عزیز در صورت بکارگیری توصیه مشاورین و طراحان خود می توانند زیبایی دوچندانی به محیط خود ببخشند.

مکان های استفاده از پوسترهای دیواری سه بعدی

پوستر های سه بعدی در هرکجای ساختمان اعم از لابی،سالن،نشیمن،تی وی رووم و اتاق ها می توانند بکار گرفته شوند؛بعنوان مثال یکی از جاهای پرکاربرد استفاده از پوستر سه بعدی اتاق کودک می باشد که بهترین مکان برای نصب پوسترهای کودک می باشد زیرا کودکان باتوجه به داشتن ذهن خلاق و کنجکاو بسیار علاقمند به دیدن طرح های شلوغ و هیجانی بر دیوارهای خود   می باشند.

پوستر پشت تلویزیون

یکی از جاهای پرکاربرد جهت نصب پوستر در سالیا اخیر در تی وی روم و مخصوصا دیوار پشت تلویزیون می باشد و در کشور ما علاقه فراوانی به نصب پوسترهای سه بعدی در پشت تلویزیون مشاهده گردیده است هرچند به اعتقاد نگارنده پشت تلویزیون نمی تواند مکانی ایده آل برا نصب این نوع پوستر باشد زیرا چون از خود تلویزون تصویر پخش می گردد و درصورت وجود تصویر آنهم از نوع سه بعدی در پشت تلویزیون شاید در کوتاه مدت برای بیننده جذاب باشد اما در بلند مدت سبب خستگی چشم بینندگان می گردد و نگارنده معتقد است بهترین طرح برای استفاده در پشت تلویزیون استفاده از کاغذ دیواری  ساده می باشد.

پوستر سه بعدی پشت تلویزیون

بهترین مکان برای نصب پوسترهای دیواری سه بعدی در تی وی رووم

از دید نگارنده بهترین فضا در محیط تی وی رووم دیوار روبروی تلویزون بوده که پشت مبلمان قرار دارد زیرا با استفاده از این روش می توان گرما و هیجانی خاص  به محیط تی وی رووم بخشید و از طرفی از هرگونه شلوغی و تبعات ناشی از آن جلوگیری بعمل آورد.

پوستر سه بعدی در سالن

در چند سال اخیر و ایجاد علاقه روزافزون در استفاده از پوستر دیواری مشاهده گردیده برخی از افراد به استفاده بیش از حد در محیط سالن اقدام می نمایند که از دید نگارنده این موضوع امری افراطی بوده و نه تنها محیط مورد نظر را زیباتر نکرده بلکه سبب به هم ریختگی دیزاین منزل می گردد و باید در این زمینه با وسواس خاص اقدام به نصب پوستر دیواری نمود.

پوستر دیواری در لابی

باتوجه به بالا بودن هزینه پتینه کاری و نقاشی های دستی برخی از سازندگان ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های خود به جای استفاده از پتینه کاری از پوسترهای سه بعدی استفاده نمایند و باز این موضوع به عوامل مختلفی چون مساحت،شعاع دید،هارمونی و..بستگی دارد و بدون شک کوچیکترین سهل انگاری در مدنظر گرفتن این موضوعات می تواند سبب حسرت و پشیمانی طراح گردد.

استفاده از پوسترهای دیواری سه بعدی در شرکت ها و فروشگاهها

از بدو بوجود آمدن پوستر دیواری استفاده از این متریال بعنوان معرفی هر صنعت و صنفی پرکاربرد بوده مشاهده می شود که صاحبان مشاغل علاقه وافری به استفاده از این متریال جهت معارفه صنف و شغل خود دارند بعنوان مثال شرکت های هوایی یا حمل و نقل بسیار علاقمند بوده که از تصاویر وسایل حمل و نقل در محیط داخلی خود استفاده نمایند و یا سالن های آرایشی به کرات از تصاویر پرتره در پوسترهای سه بعدی برا معرفی هرچه بیشتر خود استفاده می نمایند.

نتیجه گیری

از دید نگارنده استفاده از پوسترهای سه بعدی در هر فضایی البته با استفاده از نظرات افراد صاحب نظر می تواند چشم نوازی خاصی به هر مکانی بخشیده و دقت در نوع انتخاب مهمترین و حساس ترین موضوعی است که باید همواره مورد توجه خریداران قرار بگیرد اما بدون استثناء استفاده از این متریال در مکان های اداری و تجاری متناسب با هر صنفی سبب زیبای و چشم نوازی بی حد و حصری در مکان مذکور خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت بومرنگ دکور به سایت  https://bomrangdecor.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *