درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

شاید بتوان گفت پر فروش ترین پوستر سه بعدی این دسته از پوسترهای اتاق کودک بوده و کودکان علاقه وافری به دیدن تصاویر سه بعدی در اتاق خواب خود دارند و والدین بسیار علاقه مند به استفاده از این نوع پوستر در اتاق فرزند خود می باشند.

  انتخاب پوستر اتاق کودک

والدین چون خود راسا اقدام به خرید پوستر دیواری برای اتاق کودکان می کنند باید در این زمینه از نظریات افراد متخصص و دارای دانش در این زمینه استفاده نمایند و خود نیز با وسواس فراوان اقدام به این کار نمایند.

در وهله اول هنگام انتخاب پوستر اتاق کودکان باید سن کودکان خود را درنظر داشته و متناسب با آن اقدام به انتخاب پوستر نماییم چون پوستر های اتاق کودک از نوزاد تا حداقل 12 سال را شامل می شود و بدون شک هر کدام از این سنین دیگاه و علایق مختص به خود را دارا می باشند و به گمان اینکه فرزندانمان کودک است انتخاب پوستر برای آنان را سهل و آسان فرض نکنیم.

پرطرفدارترین پوستر اتاق کودکان

پرطرفدارترین پوستر در حال حاضر استفاده از شخصیت های کارتونی بوده و اکثر والدین ترجیح   می دهند از این شخصیت ها برای اتاق های کودکان خود استفاده نمایند و اما از دید نگارنده نباید در استفاده از این نوع پوسترها زیاده رویی کرد هرچند کودکان با ذهن کنجکاو و خلاقی که دارند علاقمند به شلوغی بیشتر در اتاق های خود می باشند .

دختر و پسر بودن فرزندانمان مقوله ای دیگر است که حتما باید هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد چون شخصیت های کارتونی فراوانی مخصوص هر جنسیتی وجود دارد و کودکان متناسب با جنسیت خود علامند به این شخصیت ها می باشند هر چند این موضوع مطلق نبوده گاها مشاهده می گردد دختران و پسران علاقمند به شخصیت هایی برخلاف جنسیت خود می باشند.

جنس پوستر

جنس پوسترهای کودکان نیز معمولا با سایر کاغذ دیواری ها متفاوت بوده و اکثر تولید کنندگان از پوستر دیواری های فومی برای این مکان استفاده می کنند تا درصورت برخورد کودکان با دیوار مقداری از ضربه وارد شده به آنان را بگیرد و فشار کمتری به کودکان وارد بیاید.

یکی از موضوعات دیگر در هنگام انتخاب جنس پوستر دیواری اتاق کودکان حساسیت زا نبودن کاغذهای به کار رفته در تولید پوستر بوده زیرا همانگونه که می دانید پوست کودکان نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتر برخوردار بوده و بدون شک باید هنگام انتخاب پوستر اتاق کودک این موضوع را موردنظر قرار داد.

در پوستر دیواری های اتاق کودک حتی الامکان نباید از پی وی سی کمتری استفاده نمود و بهترین متریال برای پوستر کای اتاق کودک جنس نان وون یا همان الیاف طبیعی بوده که هیچگونه حساسیتی نداشت و آسیبی به کودکان وارد نمی نمایند.

یکی دیگر از انواع پوستر اتاق کودک استفاده از پوسترهای رنگی با تکس چرهای خاص کودکان    می باشد و افرادی که می خواهند از شلوغی اتاق کودکان خود اجتناب نماید استفاده از این نوع پوستر ها می تواند انتخابی خوب برای خریداران این نوع پوستر باشد و بدون شک این نوع پوسترها  می تواند در دراز مدت هم مورد استفاده قرار گرفته و متناسب با بزرگ شدن کودکان نیاز به تغییر آن نباشد.

 

جنس پوستر اتاق کودکان

اندازه گیری پوستر

همواره توصیه می شود اندازه گیری این نوع پوستر مانند سایر انواع پوسترها توسط افراد متخصص انجام بپذیرد زیرا کوچیکترین اشتباهی در اندازه گیری می تواند باعث آسیب رساندن به این نوع پوستر ها گردد زیاد بسیار مشاهده گردیده که گاها دو سانت اشتباه در اندازه گیری موجب ناقص شدن طرح گردیده است.

در هنگام اندازه گیری پوستر اتاق کودک باید به لب به لب بودن و یا اورلب بودن پوستر دقت نمود تا بتوان تصویری کامل که تمام دیوار را پوشش دهد را تولید نمود.

گروه معماری بومرنگ با در اختیار داشتن مدرن ترین دستگاههای تولید پوستر دیواری اتاق کودک و تیم مجرب اجرا آماده تولید و اندازه گیری پوستر دیواری ها برای هموطنان گرامی بوده و این شرکت با داشتن فروشگاه در تهران سعی نموده خدمات خود را در اختیار مصرف کنندگان گرامی نیز علاوه بر همکاران قرار دهد.

در پایان برخی از خریداران دنبال پوستر های اتاق کودک ارزان می گردند که به این دسته اکیدا توصیه می شود از خرید پوستر های ارزان قیمت برای کودکان خود اجتناب نمایند زیرا همانگونه که در بالا اشاره گردید بعلت حساسیت های کودکان ؛کاغذ دیواری مورد استفاده در تولید پوستر دیواری باید یک سری شاخص ها و ویژگی هایی داشته باشند که همین موارد سبب گران تر شدن و بالا رفتن هزینه تولید این نوع پوسترها می شود و باید بدانیم تبلیغ پوستر های اتاق کودک ارزان پروپاگاندایی بیش نبوده و بدون شک پوستر متناسب برای کودکان از قیمت بیشتری نسب به سایر انواع پوستر دیواری ها برخوردار می باشد و همواره باید سعی نماییم حداقل در همین زمینه کیفیت را فدای قیمت نکنیم.

سایر محصولات: قرنیز لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *