درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

پوستر سالن زیبایی زنانه انتخاب مناسبی برای آرایشگاه بانوان است. با خرید پوستر سه بعدی با طرح های متنوع، فضای تجاری مانند سالن زیبایی زنانه، زیبا تر خواهد شد. توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی فضای تجاری امروزه اهمیت بسیاری دارد و بیشتر طراحان از پوشش های تزیینی مانند کاغذ دیواری سه بعدی برای پوشش دیوار استفاده می کنند.با توجه به قیمت پوستر دیواری، استفاده از پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه برای تزیین این فضا بسیار به صرفه است. از نظر اقتصادی طراحان نیز به دنبال عناصر و المان  های با قیمت مناسب هستند. در نتیجه می توان گفت که این نوع پوشش تزیینی برای فضایی مانند آرایشگاه زنانه انتخاب مناسبی است.

 

پیشنهاد محصول

پوستر طبیعت

پوستر پرتره

پوستر دیواری

پوستر دیواری یک نوع دیوارپوش مثل کاغذ دیواری است که در ابعاد و طرح های مختلف بر روی دیوار نصب می شود. پوسترها روی یکی از سمت های دیوار به کار می رود. علت نام گذاری آن ها به این شکل نیز این است که تصاویر بزرگی دارند. . پوسترهای دیواری می توانند در یک چشم به هم زدن فضای داخلی موردنظر شما را از این رو به آن رو کنند.

مجموعه ای تصاویر با عناوینی مشخص و متنوع که بر روی کاغذی با جنس خاص و با کیفیت بالا چاپ می شوند و با شیوه ی مخصوص به خود روی دیوار چسبیده می شود.پیشنهاد می شود در هر فضایی پوستردیواری را روی دیوار بزرگتر نصب نمایید تا نما و جلوه ای چشمگیر داشته باشد.

پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

این دو دیوارپوش در نگاه اول خیلی شبیه باشند، اما در طرح و ابعاد با هم فرق دارند. کاغذ دیواری ها دارای طرح های یک شکل هستند که پشت سر هم تکرار می شود، اما پوسترها یک عکس بزرگ را روی سطح دیوار نشان می دهند. از سوی دیگر، جنس این دو دیوارپوش نیز با هم متفاوت است تفاوت  دیگر پوستر و کاغذ دیواری در نصب آنهاست. نصب کاغذ دیواری پوستری دقت زیادی را لازم دارد زیرا با قرار گرفتن لبه کاغذها روی یکدیگر، تصویر پیوسته ای به دست می آید.

مزایای پوستر دیواری

ایجاد فضایی خاص و منحصربه فرد

پوستری دیواری می توانید به طور آنی و فوری، نگاه ها را در محیط جلب کنید. برای مثال، فرض کنید که یک رستوران دارید و با ایجاد پوستر دیواری با طرحی از یک غذای جذاب، دیوارها را پوشانده اید. اثرگذاری این تصویر و شکوهی که در اختیارتان قرار می دهد، خیلی سریع باعث فضاسازی و جذب نگاه مشتریان و افرادی می شود که به محیط پا می گذارند.

ماندگاری بالا

یکی دیگر از فواید استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین و دکوراسیون های داخلی، طول عمر بالای این محصول می باشد. طول عمر و ماندگاری که سبب می گردد تا انتخاب و خرید این پوستر ها، انتخابی فوق العاده و هوشمندانه در دیزاین و چیدمان محیط های گوناگون باشد.

مقرون به صرفه

از دیگر فواید پوستر دیواری، می توان به قیمت مناسب و مطلوب آن اشاره کرد. مهم ترین عامل در قیمت پوستر های دیواری کیفیت و مرغوبیت به کار رفته در ساخت و تولید این محصول ها می باشد.

ویژگی های پوستر سه بعدی

پوستر سه بعدی هم جذاب و نوین اند. این طرح های پوستر دیواری می توانند با ایجاد عمق و ابعادی متفاوت از آنچه در واقعیت است، موجب خطای دید شوند. برای نمونه یک تونل را در نظر بگیرید که از روی دیوار اتاق پذیرایی، شما را به ورود به یک هزارتوی پررمزوراز دعوت می کند. یک جاده یا جنگل هم می توانند در قالب تصویری سه  بعدی روی دیوار قرار بگیرند. انتخاب شکل های سه  بعدی برای کاغذدیواری ها همیشه ایده ای خاص است که برای اجرایش نیاز به کمی تهور و بهره مندی از سلیقه ای خاص وجود دارد.

 

ویژگی های پوستر سه بعدی

ابعاد و اندازه پوستر دیواری

برای خرید پوستر دیواری باید ابتدا دیوار موردنظر خود را با دقت برحسب مترمربع اندازه بزنید، اگر دیوار بزرگ باشد، قاعدتا شما هم باید پوستر دیواری بزرگ تهیه کنید. اما می توان پوستر دیواری کوچک نیز سفارش داد. توجه داشته باشید که حداقل متراژ برای سفارش پوستردیواری 4 مترمربع است و اگر اندازه دیوار شما از این اندازه کم تر است، باز هم باید همین 4 متر مربع را خریداری کنید. در این حالت نیاز نیست نگران اضافه پوستر دیواری باشید، می توانید از اضافه آن در داخل کابینت یا محیط های مشابه نیز استفاده کنید.

قیمت پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه

متراژ دیوار در مشخص کردن هزینه نقش مهمی دارد. هرچه دیوار شما بزرگ تر باشد، نیاز به پوستر دیواری بیشتری دارید و هزینه آن نیز بالاتر می رود. همچنین جنس پوستردیواری استفاده شده نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار است. هرچه کیفیت جنس و ضخامت پوستر دیواری بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است. بهتر است برای تجربه یک دکوراسیون زیباتر و مجلل تر، بهترین کیفیت پوستردیواری را تهیه کنید و قیمت آن را درنظر نگیرید. زیرا در صورت انتخاب پوستر سه بعدی ارزان تر، باکیفیت پایین تر، ممکن است در مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن شوید.

نصب پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه

نصب و اجرای پوستر دیواری در سالن های زیبایی زنانه از متداول ترین و قدیمی ترین روش ها است . پوسترهای دیواری آرایشگاه زنانه دارای تصاویری متنوع از چهره جذاب بانوان است که هویت محیط و نوع فعالیت آرایشگاه را به خوبی برای مشتریان نشان می دهد. اگر که از این پوسترهای دیواری برای تزئین دیوارهای آرایشگاه خود تمایل دارید می توانید برای پوشش تعدادی از دیوارها از پوستر استفاده کنید . اگر از  پوستر دیواری برای بخش یا اتاق مخصوص میکاپ و شینیون در نظر گرفته اید، بهتر است تصویر منعکس شده در پوستر بر روی میکاپ و شینیون فرد متمرکز باشد و اگر پوستر مخصوص بخش رنگ مو، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و … است هم بهتر است تصاویر مربوط به مو، ناخن و مژه های مدل موجود در عکس را برای تزئین دیوارهای بخش مربوطه در نظر بگیرید.

 

قیمت پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه

بهترین طرح های پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه

طراحی چهره زن، مدل های آرایشی چهره و مو،  لوازم آرایشی، طرح های ساده و رنگی، گل و برگ، اشکال هندسی و …. است که اصالت محیط را تداعی کرده و به فضای سالن زیبایی و رشته فعالیت آن هویت می بخشد.

دراخر

خوشبختانه طرح های متنوعی برای کاغذ دیواری آرایشگاه زنانه وجود دارد و اگر شما در انتخاب خود درست و دقیق عمل کنید، مطمئن باشید که تأثیر روانی چشمگیری بر مشتریان خود خواهید گذاشت. با استفاده از این محصول می توانید فضای آرایشگاه خود را دلبازتر جلوه دهید و کاری کنید که مشتری از حضور در سالن شما لذت ببرد. استفاده از پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه به شما کمک می کند که برندی بهتر و پرآوازه تر بسازید. وقتی مشتریان از محیط شما لذت ببرند، قطعاً سالن شما را به سایر دوستان و آشنایان خود پیشنهاد خواهند داد و در نتیجه کسب و کار شما رونق می گیرد.

اگر می خواهید یک سالن زیبایی مدرن، شیک و منحصر به فرد داشته باشید، هیچ چیز مثل پوستر دیواری آرایشگاه زنانه به شما کمک نمی کند. بانوان به زیبایی و شیک بودن آرایشگاه ها اهمیت زیادی می دهند و اگر آرایشگاهی از این نظر نمره خوبی بگیرد، می تواند اعتماد مشتری را خیلی راحت جلب کند.

 

جهت مشاهده محصولات بومرنگ دکور کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *