درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

پوستر پشت تلویزیون امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع پوستر در میان دسته بندی های صورت گرفته در این زمینه بوده و بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای صرف هزینه های فراوان بابت درست کردن تی وی روم با استفاده از متریالی مانند ام دی اف ،چوب و یا سرامیک و سنگ از این نوع متریال استفاده نمایند زیرا استفاده از پوستر دیواری در تی وی روم دارای یکسری مزایا بوده که بصورت خلاصه در این مقاله مورد اشاره قرار می گیرد.

مزایای استفاده از پوستر دیواری در تی وی روم

استفاده از پوستر دیواری دارای یک سری مزایا مانند راحتی نصب،سرعت بالا در انجام و هزینه پایین می باشد که هرکدام از این مزایا بصورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد.

سرعت نصب را شاید بتوان گفت بزرگ ترین و بهترین مزیت استفاده از پوستر دیواری بوده زیرا نصب این پوسترها بعد از چاپ که زمان طولانی را شامل نمی شود بسیار راحت بوده و در کمتر از یک ساعت می توان پوسترهای پشت تلویزیون را نصب کرد و از زیبایی این متریال در دکوراسیون داخلی استفاده نمود.

راحتی نصب پوستر دیواری یکی دیگر از مزایای این متریال بوده و بدون شک هر نصابی که توانایی نصب کاغذ دیواری را داشته باشد به راحتی می تواند پوستر دیواری های پشت تی وی روم را نصب نماید اما نکته کلیدی این مورد بوده که بسیاری از کارفرمایان به تصور سادگی نصب این متریال خود راسا اقدام به نصب پوستر دیواری می نمایند که اکثرا نتایج ناخوشایندی را در بر دارد و توصیه می گردد با وجود سادگی نصب پوستر دیواری درصورتیکه تا حالا اقدام به نصب این متریال ننموده اید حتی الامکان از نصب خودسرانه آن اجتناب گردد.

یکی دیگر از مزایای نصب پوستر دیواری هزینه پایین پوستر دیواری و  نصب این متریال نسبت به سایر متریالی که می توان بوسیله آن تی وی روم را درست نمود اشاره کرد زیرا درست کردن تی وی روو با توجه به متریالی مانند چوب،ام دی اف ،سرامیک و سنگ  بسایر ارزانتر بوده از پوستر دیواری بوده و با  کمترین هزینه می تواند اقدام به نصب آن نمود.

هزینه تولید و نصب پوستر دیواری شاید کمتر از یک دهم متریال مورد اشاره بوده و بسیاری از افراد که قصد هزینه کردن زیاد برای تی وی روم خود ندارند ترجیح می دهند از این نوع متریال برای زیبایی بخشی به تی وی روم  خود استفاده نمایند.

جنس پوستر دیواری تی وی روم

در حال حاضر در کشور ما از متریال گوناگونی برای تولید پوستر دیواری استفاده می گردد که معروفترین آنها پوستر دیواری های چرمی بوده که اکثرا جنس آن وارداتی از کشور ترکیه و چین می باشد و این متریال با توجه به قابل شستشو بودن بالای آن بسیار پرکاربرد بوده و به جرات می توان گفت بیش از 90 درصد پوستر دیواری های تولید شده در ایران با استفاده از این متریال بوده که خود این جنس چرمی با کیفیت های مختلف در بازار یافت می شود.

جنس پوستر دیواری تی وی روم

پیشنهاد محصول:  قرنیز لاکچری

رنگ بکار رفته در تولید پوستر دیواری

در بازار ایران از چهار نوع رنگ آلمانی،چینی،ترک و ایرانی  استفاده می گردد که درهریک از این کشورها برندها و شرکت های مختلف اقدام به تولید مواد رنگی مورد استفاده در صنعت پوستر دیواری می نمایند اما در میان آنها رنگ دای استار معروفترین و باکیفیت ترین مواد رنگی در حال حاضر بوده که از ثبات رنگی بسیار فراوانی برخوردار بوده و تا حالا نگانده شاهد پس دادن رنگ در پوستر دیواری هایی که با استفاده از این رنگ تولید شده نبوده و از دید نگارنده یکی از با کیفیت ترین مواد رنگی در بازار ایران می باشد.

طرح های مورد استفاده در تولید پوستر دیواری

در حال حاضر ایران یکی از متنوع ترین بانک های تصویر برای تولید پوستر دیواری را در اختیار داشته و خوشبختانه در کشور ما در این زمینه محدویتی وجود ندارد و اکثر شرکت ها من جمله شرکت بومرنگ دارای بانک بسیار قوی می باشند و در این زمینه هیچگونه محدودیتی ندارند.

گروه معماری بومرنگ با در اختیار داشتن بیش از 500 هزار فایل متنوع در زمینه تولید پوستر دیواری آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی بوده و این شرکت در زمینه تولید پوستر دیواری هیچگونه محدودیتی ندارد.

در پایان یکی از نکاتی که در هنگام خرید پوستر دیواری حتما باید مدنظر قرار گیرد استفاده نکردن از طرح های شلوغ برای تولید پوستر دیواری بوده زیرا بسیاری از افراد اشتباها اقدام به استفاده از طرح های شلوغ می نمایند که در بلند مدت باعث خستگی خریداران گردیده و با تصویر در تصویر شدن تصویر پوستر دیواری و تصویر تلویزیون باعث دلزدگی و خستگی بیننده می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *