درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

دیگر دورانی که دیوارها، دید شما را محدود می‌کردند و پشت دیوارها، از دیدن مناظر دلخواه تان محروم می شدید، گذشت. در حال حاضر با گذشت زمان می توانید از دیوار به عنوان پنجره با منظره دیدنی استفاده کنید. فقط باید طرح مورد نظر تان را انتخاب و به شکل کاغذ دیواری سه بعدی چاپ کنید و روی دیوار خانه ‌تان قرار دهید. کاغذ دیواری سه بعدی چیزی است که فانتزی بینش عمیق را افزایش می دهد و افزودن 3 بعد به کاغذ دیواری جلوه ای سه بعدی به دیوار شما می دهد. آن ها توجه را جلب می کنند و قدرت تغییر هر اتاق و هر دیواری را دارند.یکی از طرح‌های بسیار زیبا و چشم نوازی که از کاغذ دیواری‌ها طراحی و ساخته شده است کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت می باشد. این مدل از کاغذ دیواری برای قشر خاصی از افراد مورد پسند است.

پیشنهاد محصول:

پوستر سه بعدی طبیعت

پوستر سه بعدی ورزشی

کاغذ دیواری سه ‌بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی که در بازار ایران با نام پوستر سه بعدی هم شناخته می‌شود، طرح‌هایی از کاغذ دیواری را شامل می‌شود که شما را درگیر یک فضای سه‌بعدی می‌کند. بیشتر کاغذ دیواری‌هایی که در خانه‌ها یا شرکت‌ها دیده‌ایم، کاغذ دیواری ساده یا کاغذ دیواری با بافت هست؛ مثلا طرح‌های کلاسیک یا طرح گل و خطوط هندسی که شاید هیچ توجهی را به خود جلب نمی‌کنند. اما زمانی که بحث طرح سه بعدی اسپرت در میان است یعنی عمقی در طرح و رنگ کاغذ دیواری حضور دارد که بیننده را در خود گم می‌کند.

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

در چند سال اخیر، کاغذ دیواری های 3 بعدی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و اکنون به چندین دلیل خوب در صدر محبوبیت قرار دارند.

 

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

معایب کاغذ دیواری سه بعدی

علیرغم چندین مزیت، کاغذ دیواری های 3 بعدی دارای معایبی نیز هستند. نصب یا چسباندن کاغذ دیواری سه بعدی به تنهایی ایده خوبی نیست، یک اشتباه جزئی می تواند باعث از بین رفتن جلوه های سه بعدی شود. بهتر است برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی خود با یک صنعتگر حرفه ای تماس بگیرید کاغذ دیواری سه بعدی فقط به عنوان یک عنصر جداگانه برای دکوراسیون دیوار ظاهر می شود.

تفاوت بین کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری معمولی

یکی از تفاوت‌های کاغذ دیواری با کاغذ دیواری سه بعدی، در طرح و نقش و قیمت آن است. در حقیقت در نوع کاغذ دیواری سه بعدی از تصاویر ۳d استفاده می‌شود، به دلیل ترفندهای ویژه‌ای که در طراحی‌های آن‌ها به کار می‌رود ظاهری واقعی دارند. پوستر دیواری سه بعدی، در نگاه اول شما را به اشتباه می‌اندازند که تصویری واقعاً سه بعدی و برجسته می‌بینید ولی باید توجه کنید که این جلوه 3d واقعی نیست و با تکنیک‌های خطای دید ایجاد شده است. چند سالی می‌شود که ایده چاپ تصاویر سه بعدی بر روی کاغذ دیواری اجرا می‌شود و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته، شما می‌توانید پوستر دیواری را با هزینه‌ای مناسب خریداری کنید.

طرح‌های متنوعی کاغذ دیواری سه بعدی

طرح‌های پوستر دیواری سه بعدی انواع مختلفی دارد؛ مثل پوستر دیواری طرح لوکس و لاکچری، طرح چوب، طرح سنگ، طرح آجر، طرح طبیعت و بسیاری دیگر، این پوستر دیواری‌ها در ابعاد و اندازه دلخواه شما به چاپ می رسند و به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شوند. از آنجایی که طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی برجسته هستند و بسیار واقعی به نظر می‌آیند، اگر در تزئینات منزل‌تان از آن استفاده کنید کاملاً در چیدمان منزل شما غالب خواهد شد و حتی در خیلی از موارد قبل از اثاث و وسیله‌های شما به چشم می‌آید. به همین دلیل ضروری است که به هنگام انتخاب طرح مورد نظرتان دقت کافی داشته باشید، به هیچ وجه عجله نکنید. با انتخاب عجولانه ممکن است بعدها طرح دلتان را بزند و پشیمان شوید. اگر با دقت کافی طرح پوستر دیواری مورد نظرتان را پیدا کنید، آرامش و لذت را برای منزلتان به ارمغان می‌آورد.

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت پسرانه

در بعضی از خانواده‌ها برای تزیین اتاق فرزندان پسر خود سعی دارند که از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند. محصولی که پس از نصب می‌توانید متوجه تاثیر شگفت انگیز آن در محیط شوید شما می‌توانید آلبوم کاغذ دیواری های بسیار شیک که دارای طرح های ورزشی خاصی هستند انتخاب کنید. هر کدام از این آلبوم‌ها دارای تنوع بالایی از مدل ها هستند. به دلیل جنس پلیمری که این کاغذ دیواری‌ها دارند نباید نگران آسیب‌دیدگی، آلودگی، از فرم افتادگی و تغییر ساختار آن باشید. در صورت بوجود امدن لکه بر روی سطح کاغذ دیواری نگران نباشید زیرا کاملاً قابل نظافت هستند. نکته دیگر این است که رطوبت را به خود جذب نمی کنند و به راحتی می‌توانید سطح کاغذ دیواری را شستشوی دهید که پیشنهاد می شود مراحل پاکسازی را با یک دستمال نمدار انجام دهید.

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت دخترانه

طرح‌ها و رنگ هایی که بر روی این محصول وجود دارد کاملاً با روحیات دخترها سازگاری و هماهنگی دارد. رنگ های کاملاً شاد و زیبا که باعث تغییر روحیه و القاء انرژی مثبت در محیط می‌شود. تنوع طرح های انیمیشنی و کارتونی زیادی دارد. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی دخترانه می توانید اتاق هنری و منحصر به فردی را برای فرزندتان بوجود اورید .

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت محیط کار

کاغذ دیواری سه بعدی با طرح‌های اسپرت می‌تواند یک گزینه مناسب برای محیط کار باشد. این نوع کاغذ دیواری با طراحی‌های مرتبط با ورزش‌ها، تیم‌های ورزشی، و موضوعات مرتبط با فعالیت‌های ورزشی ارائه می‌شود و می‌تواند جلوه‌ی مناسبی به فضای کار اضافه کند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد که باعث بالا یا پایین بردن قیمت کاغذ دیواری شود مانند:

کاغذ دیواری‌های سه بعدی از مواد مختلفی مانند ورق‌های PVC، فایبر گلاس، پلاستیک، و یا مواد مرکب تولید می‌شوند. کیفیت و نوع مواد مصرفی که در تولید کاغذ دیواری به کار رفته بر روی قیمت آن تأثیر زیادی دارد.

سخن آخر

اگر در این کار مهارت ندارید حتماً این کار را به یک نصاب حرفه‌ای بسپارید. درست است که برای نصب باید هزینۀ اضافی بپردازید؛ اما ارزشش را دارد. زیرا نصب صحیح باعث می‌شود کاغذ دیواری زیبا و جذاب دیده شود و طول عمر بیشتری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت بومرنگ مراجعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *