درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

یکی از متریال که بخشی تفکیک ناپذیر از دکوراسیون داخلی می باشد کابینت بوده و همواره دغدغه اکثر کارفرماها و مخصوصا خانم ها؛ طرح و رنگ کابینتی است که باید در داخل واحد خود اجرا کنند که در این مقاله تلاش می شود انواع کابینت به صورت مختصر مورد بررسی قرار گیرد و هریک از این کابینت ها در مقالات جداگانه بصورت تفکیکی مورد بررسی قرار می گیرد.

انواع کابینت

کابینت ها در دسته های مختلف کابینت نئوپان،کابینت ام دی اف،کابینت هایگلس،کابینت ممبران یا وکیوم،کابینت پولیش،کابینت پلی اورتان،کابینت روکش چوب و کابینت چوبی تقسیم می گردند که هر کدام از انواع این کابینت ها دارای یکسری مولفه ها و شاخص ها می باشند و شناخت هر کدام از انواع کابینت می تواند راهنمایی خوب برای خریداران این متریال بده تا در هنگام خرید از هرگونه اشتباه جلوگیری شود.

کابینت نئوپان

کابینت نئوپان در دسته کابینت های ام دی اف قرار دارد که برخلاف کابینت های ام دی اف از فشردگی و دانسیته پایینی برخوردار بوده و در واقع ارزان ترین و پایین ترین کابینت ها بوده و به خاطر همین فشردگی پایین بسیار آسیب پذیر بوده و در برخی مواقع ورق های این کابینت دارای تاب خوردگی بوده و خرید این نوع کابینت به خریداران کابینت توصیه نمی گردد و بدون شک در زمانی باید از این نوع کابینت استفاده نموده که خریدار دارای بودجه محدودی می باشد.

کابینت ام دی ام

کابینت ام دی ام با استفاده از ورق های ام دی اف ساخته شده و بسیار ساده بوده اما استفاده از نوع مرغوب آن می تواند برای افرادی که قصد خرید کابینت های ارزان را دارند توصیه گردیده و این نوع کابینت بسیار پرکاربرد بوده و در دسته کابینت های ارزان قیمت طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

کابینت هایگلس

نوع هایگلس در کابینت در گذشته بیشتر بصورت براق بوده و در چند سال اخیر رنگ های مات و نیمه مات نیز به این دسته اضافه گردیده و این نوع کابینت در دسته کابینت های متوسط قرار داشته و یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انوع کابینت بوده و این نوع کابینت بیشتر به درد منازل یا اماکن مدرن به کار آمده و بدون شک استفاده از پوستر سه بعدی  و قرنیزهای مدرن همراه با این نوع کابینت می تواند جذابیت دوچندانی به فضای داخلی ببخشد.

کابینت وکیوم

 ممبران یا وکیوم یکی دیگر از انواع قرنیز بوده که در این نوع کابینت طرح های خاص بر روی ام دی اف خام سی ان سی گردیده و بعد با روکشی به نام وکیوم روی ام دی اف ها کاور گردیده و این نوع کابینت بیشتر در معماری به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار محبوب بوده  و بدون شک یکی از گزینه هایی که در این دسته معماری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد استفاده از پوستر سه بعدی و قرنیز می باشد.

"</p

کابینت پولیش

یکی دیگر از انواع کابینت پولیش بوده که در این زمینه بر روی ام دی اف سی ان سی گردیده و بعد با رنگ آن گاها تا بیشتر از ده بار رنگ کردن با سنباته انقدر بر روی کابینت ها کشیده می شود که سطح کابینت ها صاف و صیقلی گردیده و همین صیقلی بودن طرفداران زیادی برای خود به دست آورده است.

کابینت پلی اورتان

پلی اورتان هم یکی دیگر از انواع کابینت بوده که بعد از سی ان سی ام دی اف خام با رنگ های پلی اورتان کاور شده و در این نوع کابینت سه دسته کاببینت مات،نیمه مات و براق تولیدمی گردد و در حال حاضر محبوب ترین نوع کابینت در میان انواع کابینت سبک نئوکلاسیک همین کابینت های پلی اورتان بوده و با وجود قیمت نسبتا زیاد آن محبوب ترین نوع کابینت می باشد.

کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب که همانند کابینت ممبران بوده و تنها با این اختلاف که روکش آن برخلاف کابینت های ممبران که سطح ام دی اف با پی وی سی کاور می شود سطح این نوع کابینت با روکش طبیعی چوب مورد پوشش قرار می گیرد و این نوع کابینت بهترین کابینت برای ترکیب کردن با پوسترهای سه بعدی کلاسیک بوده و در چند سال اخیر با ورود قرنیز کلاسیک به بازار از این نوع کابینت بسیار برای ترکیب با قرنیزهای کلاسیک استفاده می گردد.

کابینت تمام چوب

کابینتی که تمام چوب است از گذشته دور بسیار محبوب و متداول بوده و در چند سال اخیر با ورود انواع جدید کابینت و همچنین کمبود و حساسیت نسب به مصرف چوب کمتر در فضای کابینت شهری مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر بیشتر در سبک روستیک و کلبه های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن آخر

برای خرید کابینت باکیفیت و مدرن، شرکت بومرنگ با ارائه طرح‌های متنوع و خدمات عالی، انتخابی ایده‌آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *