درگاه اعتماد ملی و خرید مستقیم

بالاتر از میدان نیاوران، خیابان پور ابتهاج، نبش کوچه گودرزی

09126102631

021-26120508

09103376384

همانطور که می دانید قرنیز نواری از جنس های مختلف است که در قسمت انتهایی نزدیک کف پوش و کناره دیوار قرار می گیرد. در قدیم از قرنیز در طراحی داخلی ساختمان ها استفاده می کردند و کاربرد های زیادی نیز داشته است و حالا معماران از انواع قرنیز در داخل فضا ها و اتاق های ساختمان استفاده می کنند. قرنیز های دیگری هم موجود است که عبارتند از قرنیز سنگی، قرنیز ام دی اف ، قرنیز پی وی سی، قرنیز چوب. یکی از پر کاربرد ترین قرنیز ها، قرنیز ام دی اف است. قرنیز ها تنها در زیبایی ساختمان خلاصه نمی شود و کاربرد های بسیاری در صنعت ساختمان نیز دارد. امروزه قرنیز های جدیدی با خاصیت آنتی باکتریال وارد بازار شده است.  در نگاه اول شاید از نظر شما جسمی زائد در ساختمان باشد، اما وقتی با کاربرد های قرنیز ها آشنا شوید، نظرتان تغییر خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قرنیز ام دی اف در ادامه با ما همراه باشید.

تعریف قرنیز

قرنیز قابی است که در انتهای دیوار قرار می گیرد و از جنس های مختلفی ساخته شده است. قرنیز از ایجاد ضربه به دیوار ها و نفوذ رطوبت جلو گیری می کند. قرنیز با حجمی که در پایین دیوار قرار می گیرد در برابر لوازم مانند کمد، مبلمان از دیوار محافظت می کند و مانع خراش روی آن ها می شود. در قدیم به دلیل نوع سازه هایی که ساخته می شدند، باعث ایجاد نم و شوره روی دیوار می شد. به همین دلیل معماران قرنیز را به عنوان محافظ دیوار ابداع کردند که از این مشکلات تا حد زیادی جلو گیری کند.

مشخصات و ویژگی‌های قرنیز ام دی اف

 

مشخصات و ویژگی‌های قرنیز ام دی اف

پیشنهاد محصول: قرنیز لاکچری

کاربرد قرنیز در دکوراسیون منزل

قرنیز‌ها در دکوراسیون داخلی خانه نقش ‌های متعددی ایفا می ‌کنند. این عناصر، علاوه بر زیبایی، کاربردهای مهمی دارند. در ادامه به برخی از کاربرد های قرنیز ام دی اف در دکوراسیون داخلی می‌ پردازیم:

به طور خلاصه، قرنیز‌ ها نه ‌تنها زیبایی دکوراسیون را افزایش می ‌دهند، بلکه نقش‌ مهمی در حفظ دیوار ها و پوشش عیب ‌های ساختمان نیز دارند که غیر قابل انکار است.

مزایای استفاده از قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

 

مزایای استفاده از قرنیز ام دی اف

جمع بندی

همانطور که مشاهده می کنید ما در بخش بالا توضیحاتی درباره کاربرد های قرنیز ام دی اف دادیم. در کل قرنیز ام دی اف به دلیل نصب راحت، قیمت پایین و مقاومت بالایی که در شرایط مختلف مانند رطوبت، گرما، نور خورشید و ظاهر زیبایی دارد، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون خواهد بود.برای اطلاعات بیشتر؛ با مشاورین ما در سایت بومرنگ دکور تماس حاصل نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *